Իմ սեպտեմբերի 1-ը

Ողջույն, ես Սերգեյն եմ․այն կենսուրախ և շոկոլադե արևայրուկով տղան, ով մի կողմից տխրել է, որ ամառը վերջացել է, մյուս կողմից ուրախացել է, որ վերջապես կտեսնվի իր ընկերների և նոր ուսուցիչների հետ։ Հայրիկիս և մայրիկիս ուղեկցությամբ ես և եղբայրս ժամանեցինք դպրոց։ Բոլորի ձեռքերում այնքան գեղեցիկ ծաղիկներ և փուչիկներ կար։ Ես շատ հետաքրքիր անցկացրեցի իմ սեպտեմբերի 1 դպրոցում․այն կարճ տևեց  և գրեթե տնային առաջադրանքներ չհանձնարարեցին։ Հա, հա։ Սա մի փոքր գյումրեցու հումոր էր, քանի որ արձակուրդներիս մի մասը հայրաքաղաքում եմ անցկացրել։

Այս տարի կաշխատեմ հարստացնել իմ գիտելիքները և խնայել մայրիկիս նյարդերը։

Запись опубликована в рубрике Без рубрики. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

